Såfremt ingen af de dine spørgsmål er blevet besvaret herunder, bedes du kontakte os på kontakt.@fzone.dk, hvor vi står klar til at hjælpe dig.

Før bestillingen

For at foretage et køb, skal du igennem 5 trin
1. Find den eller de varer du ønsker og læg dem i indkøbskurven, gå herefter til kasse
2. Indtast dine personlige oplysninger
3. Vælg forsendelsesmetode
4. Godkend vores handelsbetingelser og tjek om dine oplysninger er korrekte
5. Derefter vil du modtage en email med en ordrebekræftelse, som du bør checke er i overensstemmelse med din ordre. Hvis ikke, skal du kontakte os hurtigst muligt.

Generelt

Hvordan navigere jeg rundt på webshoppen?
Du kan navigere rundt i webshoppen på flere forskellige måder. Du kan f.eks. starte i topmenuen og vælge den kategori af smykker du ønsker at se. Herefter har du mulighed for at indskrænke din søgning ved brug af de filtre, du finder til venstre for smykkerne.

Hvordan putter jeg et produkt i indkøbskurven?
Når du har fundet det eller de smykker du er interesseret i, klikker du på billedet af smykket. Her vil du få mulighed for at læse lidt om varen. Herefter kan du lægge varen i indkøbskurven ved at klikke på “Læg i indkøbskurv”. Du kan også holde musen over produktet hvor du kan trykke i højre hjørne af produkt billedet og trykke på indkøbskurven.
Når du har lagt de produkter du ønsker at købe i indkøbskurven, klikker du på “Gå til indkøbskurv” øverst i højre hjørne.

Hvad sker der med mine oplysninger?
De oplysninger du bliver bedt om at indtaste ved bestilling bruges udelukkende til at kunne levere dine varer til dig. Vi behandler naturligvis alle oplysninger fortroligt og vi videregiver aldrig dine oplysninger til tredjepart. Alle oplysninger gemmes i 5 år og slettes derefter i henhold til lovgivningen.

Hvad gør jeg hvis jeg alligevel ikke ønsker produktet?
Du går op i højre hjørne af siden og trykker på gå til indkøbskurv, derefter finder du produktet og klikker i venstre side hvor der er et lille rødt kryds ud fra produktet.

Hvad sker der efter jeg har bestilt?
Du vil modtage en ordrebekræftelse via mail, straks efter du har bestilt din varer. Hvis du ikke modtager mailen bedes du kontakte os hurtigst muligt.

Levering
Hvornår modtager jeg mit produkt?
Vi bestræber os på at levere dine varer indenfor 1-3 hverdage, hvis ikke andet er angivet. Du vil altid modtage en mail fra os, når dine varer er afsendt. Denne mail vil altid indenholde et track and trace nummer, så du har mulighed for at følge dine varer.

Leveringsmeteoder
Vi benytter os af GLS med omdeling, hvor du vil modtage et track and trace nummer, så du kan følge dine varer.

Ved synlige fragtskader på forsendelsens indhold/varen – hvad gør jeg?
Afvis forsendelse med det samme “grundet transportskade”. Så tager transportøren forsendelsen med igen, og du skal herefter kontakte os, hvorefter vi sender en ny med det samme.

Ved synlige fragtskader på emballagen/forsendelsen – hvad gør jeg?
Anmod transportøren om, at du skal undersøge forsendelsens indhold for fragtskade pga. synlige skader på emballagen. Hvis transportøren mod forventning ikke vil tillade det, kan du enten afvise forsendelsen eller notere “modtaget med forbehold for fejl og mangler” på fragtbrevet, hvis du vurderer at indholdet stadig kan være i god stand. Såfremt varen er beskadiget skal du kontakte os indenfor 5 dage.

Ved skjulte fragtskader – hvad gør jeg?
Det er generelt ved modtagelse af pakker, at der altid er risiko for skjulte fragtskader. Straks efter modtagelse og senest efter 3 dage skal du tjekke, at alt er ok, og skulle du herefter erfare, at der er en skjult fragtskade, bedes du straks kontakte os på:

Mail: kontakt@fzone.dk

FZONE IvS
Dragebakken 5
5250 Odense SV
+45 29 92 29 07
+45 51 55 51 03

Ist sowohl rechtschreibung als auch bedeutung korrekt wandert die karte ins zweite fach – hinter die karten, die ghostwriter preise https://ghostwritinghilfe.com dort bereits sind